مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 09:302023-01-15اقتصادي

بهره مندی بیش از 37 هزار بانوی  خوزستانی از آموزش مهارتی


مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان گفت: در 9 ماهه سال 1401 بیش از 37 هزار نفر دوره آموزش مهارتی از سوی مراکز دولتی و آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای ویژه بانوان در استان خوزستان را گذراندند.

- شهرام ملایی، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان اظهار کرد: در 9 ماهه سال 1401 بیش از 37 هزار نفر دوره آموزش مهارتی از سوی مراکز دولتی و آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای ویژه بانوان در استان خوزستان را گذراندند.

وی افزود: در این مدت 37 هزار و 165 نفر در دوره آموزش مهارتی ویژه بانوان، 27 هزار و475 نفر در دوره در بخش خصوصی آموزشگاه آزاد فنی وحرفه ای و 9 هزار و 689 نفر در دوره آن در مراکز ثابت دولتی در حوزه صنعت، خدمات، کشاورزی،فرهنگ وصنایع دستی شرکت کردند.

ملایی هزاروندی عنوان کرد: ارتقا مهارت های شغلی، توانمند سازی مهارتی وایجاد زمینه های  کارآفرینی  واشتغال بانوان متناسب با بازار کار از اهداف برگزاری این دوره های آموزشی رایگان است.

وی افزود: آموزش زنان دارای اثر بخشی اجتماعی، اقتصادی و شخصی می باشد که ازآن جمله می توان به سلامت شخصی و خانوادگی، توانمند سازی زنان، آمادگی برای مشارکت در فعالیت های اقتصادی ،  اشتغال وکمک به اقتصاد ومعیشت خانواده اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی بیش از 37 هزار بانوی  خوزستانی از آموزش مهارتی

بهره مندی بیش از 37 هزار بانوی  خوزستانی از آموزش مهارتی